
Remiantis naujausia „Canalys“ ataskaita, kinai nebeišskiria konkretaus išmaniųjų telefonų prekės ženklo ir maždaug vienodais kiekiais perka kelių bendrovių gaminius.
Trečiojo ketvirčio pabaigoje rinkos lyderė buvo „Vivo“, kurios rinkos dalis sudarė 19 %, palyginti su 16 % prieš metus, o pardavimai išaugo 25 %. O toliau tankią grupę sudaro „Huawei“, „Honor“, „Xiaomi“ ir „Apple“ su atitinkamai 16 %, 15 %, 15 %, 15 % ir 14 % dalimis ir daugiausia 0,8 mln. vienetų pardavimų skirtumu. Tuo tarpu „Huawei“ ir „Xiaomi“ pardavimai padidėjo atitinkamai 24 % ir 13 %, o „Honor“ ir „Apple“ – 13 % ir 6 %.
Visos kitos bendrovės kartu užėmė 21 % rinkos, palyginti su 24 % prieš metus. Kitaip tariant, Kinijos vartotojai ėmė rečiau žvalgytis į bendroves, nepriklausančias pirmajam penketukui.