Kovo 24 – 30 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai keturis kartus kilo atpažinti ir lydėti skrydžio taisykles pažeidusių Rusijos Federacijos orlaivių:
Kovo 24 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti orlaivio IL-20. Orlaivis skrido tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be įjungto radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšį su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) palaikė.
Kovo 25 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti du orlaivius SU-24MR. Orlaiviai skrido tarptautine oro erdve iš RF Kaliningrado srities į RF žemyninę dalį. Orlaiviai skrido be įjungtų radiolokacinių atsakiklių, be skrydžio planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Kovo 28 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti vieno orlaivio AN-26 ir dviejų orlaivių SU-30SM. Orlaiviai skrido tarptautine oro erdve iš RF Kaliningrado srities į RF žemyninę dalį. Orlaivis AN-26 skrido su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, be skrydžio plano, radijo ryšį su RSVC palaikė. Orlaiviai SU-30SM skrido be įjungtų radiolokacinių atsakiklių, be skrydžio planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Kovo 29 d. NATO oro policijos naikintuvai skrido atpažinti orlaivio AN-30. Orlaivis skrido tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, be skrydžio plano, radijo ryšį su RSVC palaikė.