Reagavimo į orlaivių skrydžius prie Baltijos valstybių sienų duomenys: liepos 21 d. – liepos 27 d.

prieš 1 d. 24

2025 liepos 21 – 27 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai keturis kartus kilo atpažinti ir lydėti skrydžio taisykles pažeidusių Rusijos Federacijos (RF) orlaivių:

Liepos 21 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo atpažinti orlaivių SU-33 ir SU-24. Orlaiviai skrido tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF žemyninę dalį. Orlaiviai skrido be įjungtų radiolokacinių atsakiklių, be skrydžio planų, radijo ryšio su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) nepalaikė.

Liepos 21 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo atpažinti orlaivio AN-26. Orlaivis skrido tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be įjungto radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio RSVC nepalaikė.

Liepos 26 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo atpažinti orlaivio AN-26. Orlaivis skrido tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be įjungto radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšio su RSVS nepalaikė.

Liepos 27 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo atpažinti orlaivių SU-33 ir SU-24. Orlaiviai skrido tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į RF žemyninę dalį. Orlaiviai skrido be įjungtų radiolokacinių atsakiklių, be skrydžio planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.

Skaityti visą straipsnį