Dėl padidėjusio kraujospūdžio 33 m. vilnietis, užuot laukęs kelis mėnesius eilėje valstybinėse gydymo įstaigose, nusprendė pasirinkti privatų sektorių bei mokamą kardiologo konsultaciją. Vytautas (vardas pakeistas, tikrasis vardas ir pavardę žinomi – aut. past.) savo patirtį įvertino nedviprasmiškai: „Ko gero, vieni geriausių gydytojų Lietuvoje. Ir, ko gero, prasčiausias klientų aptarnavimas Europoje.“ Tokią išvadą jis teigia esąs priverstas padaryti, nes per mėnesį laiko taip ir nesulaukė gydytojo konsultacijos telefonu ir negavo tyrimų rezultatų, nors už sveikatos priežiūros paslaugas „Kardiolitos klinikose“ buvo susimokėjęs. Vytautas sakė susisiekęs su „Delfi“ redakcija, norėdamas pasidalinti savo patirtimi ir atkreipti dėmesį į pacientų teises gauti „kokybišką ir operatyvų gydymą“.